Re: mozecie poleci¶ jaki¶ cichy wiatrak?

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 19:37:31 MET

Tomasz wrote:
> Potrzebuje jaki¶ dobry wiatraczek, najlepiej już z radiatorem,
> na Semprona,
Ja ostatnio walkuje ten temat i przegladam rozne testy i grupy
dyskusyjne pod tym kontem i do czego doszedlem:
1. Arctic Cooling - Super Silent 4 ULTRA TC - bardzo cichy i tani ale
troche malo wydajny
2. Zalman CNPS 7000A/B AlCu cichy i wydajny ale drogi
3. Zalman CNPS 7000A/B Cu cichy i wydajny ale bardzo drogi
nie wiem tylko czy ten zalman pasuje na Semprona a Arctic Cooling ma tez
wersje na Semprona (chyba :-)).

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660