Re: obieg powietrza

Autor: flashi <flashi_usun_to_at_pf.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 17:23:04 MET

Użytkownik "tomek" <tmk@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cnl6ad$8kd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Poniewaz obudowe mam dosyc sedziwa, mam jedynie dwie mozliwosci
> 1. bezposrednio ponad zasilaczem
> 2. nisko przy frontowej sciance
> Przy czym w tym drugim wypadku pojawiaja sie pewne watpliwosci
> zwiazane z przeswitem w tej sciance. Ma on bowiem 4mm na 70mm,
> a to chyba niewiele:|

Dla luftu to starczy ... napewno lepsze bedzie umocowanie tutaj niz nad
zasilaczem..

> Czy w zwiazku z tym bez zastanowienia powinienem montowac
> wentylator w okolicy zasilacza?
> Jak go zorientowac?

potestowac :P

Tak aby wprowadzal powietrze, czy aby wyprowadzal?
> Domyslam sie, ze odwrotnie niz dziala zasilacz, tak?

Ten na dole z przodu to dmuchajacy do srodka ... jesli ten na gorze kolo
zasilacza wybierzesz to wyciagajacy powietrze

> Ostatnie pytanie:
> Przegladalem archiwum i dowiedzialem sie, ze najlepszym w takim wypadku
> jest wentylator (80x80) 5V. Ale jak przegladalem dostepne na allegro
> modele, wszystkie byly 12V. Slabo szukalem, czy moze modele 5V odeszly
> do lamusa?

Nie poprostu 5V dostaje sie za pomoca drut moda :)
z tych 12V poprzez przestawienie kabelkow zasilajacych mozesz miec 7V lub 5V
... ale jak to zrobic to mnie nie pytaj :)
ja sobie testuje co i jak przy wlaczonym kompie wiec mojego sposobu nie
polecam ...