Re: dno - europejski serwis iiyama we Wroclawiu [dlugie]

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 13:35:26 MET

Bartek wrote:
> 3 lata temu kupilem monitor 19" iiyamy oznaczony jako VisionMaster 451
> pro. Wybralem ten sprzet z kilku powodow: min. bardzo dobre opinie
> uzytkownikow na jego temat, gwarancja door-to-door oraz monitor
> zastepczy na czas naprawy.
> Zakup przebiegl bez problemow i monitor mialem prawie od reki.
zrobilem podobnie z podobnych powodow tyle ze z miesiac temu :-)

> Zaznaczylem rowniez, ze jestem zainteresowany monitorem na
> czas naprawy. Tutaj pierwsze rozczarowanie - monitor zastepczy nalezy
> sie w chwili jezeli serwis uzna, ze monitor nie moze byc naprawiony w 4
> dni od chwili doreczenie. Coz nie doczytalem gwarancji - moja wina wiec
> siedzialem i czekalem spokojnie. Mniej wiecej po tygodniu dostalem moj
> monitor po naprawie. W karcie gwarancyjnej wpisano - regulacja. Coz nie
> jestem elektronikiem i sie nie znam.
moja usterka byla podobnego typu i podobne zachowanie serwisu i nawet
wpis w gwarancji mam taki sam :-)

> Na koniec dodam, ze po 3 naprawach w serwisie monitor byl bardziej
> uszkodzony niz przed. W kilka dni po powrocie z 3 naprawy wystepowaly
> dodatkowo nastepujace usterki:
Chcac uniknac podobnej sytuacji dalem sobie spokoj bo moja usterka nie
jest tak bardzo meczaca a mialem juz doczynienie z serwisami sam kiedys
pracowalem wiec wiem ze walka z serwisem to tylko strata czasu,
pieniedzy i zdrowia.

> Zdecydowanie odradzam zakup iiyamy ze wzgledu na kiepski i malo
> kompetentny serwis. Rowniez zapis o monitorze zastepczym jest czysta
> fikcja bo podczas moich kontaktow z serwisem robiono wszystko abym nie
> dostal tego monitora na czas naprawy. Za kazdym razem odsylano monitor w
> czasie okreslonym w zasadach gwarancji bez wzgledu na to czy byl on
> sprawny czy tez nie. Jest to swietna metoda - nie naprawili w 4 dni to
> wysylaja do klienta a ten znowu im odsyla i maja kolejne 4 dni na naprawe.
Podpisuje sie pod tym i juz napeno nigdy nie kupie nic z tej firmy ale
wiem ze oni to maja gdzies :-(((

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660