Re: Odtwarzacze DVD z obsluga Divx i Xvid ?

Autor: Buch <buch6_at_vp.pl>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 10:56:59 MET

Użytkownik "MK" <silos@poczta.NO.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cnkf25$dfj$1@korweta.task.gda.pl...
> Witam
>
> Coraz wiecej na rynku jest odtwarzaczy DVD z mozliwoscia odstwarzania
filmow
> w Divx i Xvid. Interesuja mnie informacje co sie dzieje z wersja tych
> kodekow w takim odtwarzaczu? Co sie dzieje jezeli pojawi sie nowy kodek
Divx
> lub XVid i film w nich zakodowany a moj odtwarzach ma stare kodeki. Czy
> takie odtwarzacze maja mozliwosc upgrade kodekow?
>
> Gdzie mozna znalezc wyczerpujace informacje przed zakupem w Internecie
> wlasnie takiego odtwarzacza?
>
> Z powazaniem
> MK
Witam

Ważne przy zakupie odtwarzaczy jest to by miały możliwosć aktualizacji
firmware
oraz czytały napisy z txt
Odwiedź stronę napisy.org tam wypowiadają się ludzie którzy posiadają
odtwarzacze
typu
Bellwood
Kiss
Manta
oraz
znajdziesz też informacje na temat innych
Jesli moge cos zaproponować to własnie te trzy wyżej wymienione
Kiss najdroższy okolo 700
Bellwood po srodku okolo 460
Manta najtańsza okolo 320

Pozdrowienia