Re: Jaki stary laptop?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 19 Nov 2004 - 01:19:05 MET

W dniu Thu, 18 Nov 2004 22:55:50 +0100, osoba określana zwykle jako
ggs pozwoliła sobie popełnić co następuje:

>O ile sprzet sprawny to dlaczego nie. XP bedzie troche mulil na czyms takim
>,
>W2000 juz znacznie lepiej , a najlepiej to wrzuc tam NT 4.0 jezeli mowisz
>tylko o www i mp3.

NT4 to raczej bym nie polecał. Ciutkę za stary. I już zupełnie bez
wsparcia. Natomiast W2k powinien pójść (chociaż przy tym ramie jakoś
szczególnie śmigał nie będzie pewnie, ale do www i mp3 spokojnie
wystarczy).

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb THE  PRESIDENT DID IT, IS NOT AN EXCUSE(Bart
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' Simpson on chalkboard in episode AABF05)