Re: Jaki stary laptop?

Autor: Marcin Ozdzinski <mozdzins_at_ZAMIEN.MINUS.NA.PLUS.MINUSnet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 23:01:02 MET

> PII 266-366,
OK choć raczej bliżej 366
>RAM 128, LAN
Mało, z takim prockiem daj przynajmniej 256
>HDD 3-6GB,
Dysk nawet by starczył pojemnościowo na instalkę XP ale ....
tak małe dyski są przeraźliwie wolne więc odżałuj te 200-300 PLN
i włóż jakiś 20-30 GB 5400 rpm :) Naprawdę dostanie kopa a jeśłi
nie będzie CD-ROM to duży dysk jest sensownym rozwiązaniem
> Będę wdzięczny za odpowiedź i wszelkie inne rady związane z zakupem
> takiego
> staruszka ;)
Nie ma sprawy ja mam Thinkpada 240 z Cel 400 , 320 MB RAM i 30 GB
dyskiem (niestety 4200 :( ) i WinXP chodzi na tym świetnie.
A że laptopik waży 1,4 kg i ma wymiary kartki A4 tym bardziej nadaje się
jako komputer "przenośny"