Jaki stary laptop?

Autor: flow <flow2_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 22:31:22 MET

Witam, przymierzam się do zakupu starszego modelu laptopa. Starszy przede
wszystkim dlatego, że nie mam kasy na nic lepszego, ale też po części
dlatego, że wydaje mi się że taki wystarczy. Otóż chcę zainstalować sobie
XP'ka, poskakać po stronkach w necie i posłuchać mp3. I teraz moje pytanie,
czy wystarczy do tego żeby ruszył XP i jako-tako chodził po necie
następujący sprzęt:

PII 266-366, RAM 128, HDD 3-6GB, LAN

Będę wdzięczny za odpowiedź i wszelkie inne rady związane z zakupem takiego
staruszka ;)

Pozdro!
Flow2