Re: glosniki - jakie?

Autor: Mantades <emin4_at_wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 22:35:56 MET

Użytkownik "Mr.FX" <mrfx@wla.pl> napisał w wiadomości
news:cnii60$89j$1@83.238.47.100...
> Hmm... a co daje "spora ilosc rms", jesli moze sie okazac, ze sprawnosc
> glosnikow jest cieniutka? (sprzedawca/producent nie podaje dynamiki w dB)
> Co to jest "czestotliwosc pracy" glosnikow? Miales na mysli czestotliwosc
> rezonansowa czy cos innego?

Jak juz tu ktos (Krzysztof) pisal wazna jest wartosc RMS podawana w watach
(ang. Root Mean Square - wartosc skuteczna).

Jesli chodzi o czestotliwosc pracy to w prawdzie nie wiem jaki ona ma wplyw
na jakosc dzwieku, ale slyszalem ze im wiekszy przedzial tym lepiej (max
jaki widzialem to od 20Hz do 20KHz).

Pozdr
Mateusz