Re: Dodatkowy wentylator w obudowie

Autor: Maciek Mis <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 21:54:43 MET

Jaged wrote:

> No to rozpocznijmy dyskusję :)
> Uważam, że zakładając Arctica w obudowę, który wyciąga powietrze
> nie ma szans uzyskać takich wyników jeśli chodzi o temperaturę.
> Nie napisałeś jakie obroty masz na tym arcticu, jakie obroty na
> procku, jaka temperatura na procku i w obudowie. Jaka duża jest
> ta obudowa i w którym miejscu ten wentyl zamontowałeś.Nie chcę
> wywoływać żadnej wojny, po prostu poprowadźmy merytoryczną
> dyskusję

Nie rozumiem o co ci chodzi? bo mi o to ze dodatkowy wentylator cos
zmienil! bez sensu jest sprzeczanie sie czy to jest 2 stopnie czy 1 bo
przy takiej dokladnosci pomiaru to jest to pewnie w granicach bledu.
Faktem jest ze przed zamontowaniem wentylka przewaznie bylo 41 stopni w
czasie normalnej pracy np przegladanie storon poczta itp. teraz jest 39
40 moze to zbieg okolicznosci.
Obroty na procesorze przed zamontowaniem byly przewaznie ponad 4000
teraz sa 3000 3200
temp. MB byla 41 teraz jest 38 39
obroty AC 1800
wentyl zamontowalem w miejcu dla niego przeznaczonym z tylu pod zasilaczem.
obudowa Modecom FINE II
Najwieksza roznice widac w obrotach wentylatora na procesorze. co do
temperatur moge sie zgodzic ze roznica moze byc mniejsza bo ten pomiar
jest malo dokladny

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660