Re: LiteOn SOHW-1633S

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 13:36:08 MET

PG wrote:

> A co sądzicie o NEC ND-3500A ?? tylko ze ta napewno nie radzi sobie z
> SafeDisc 2. Chyba ze jest jakis nowy bios do niej.

"Sądzimy" że jest całkiem, całkiem ;-) Nie wiem niestety jak z SD2, ale
ma sporo innych zalet. Jest cicha i dobrze sobie radzi z "umiarkowanie
markowymi" płytkami z niższej półki. Co do BIOS'u - AFAIK zmienić nim
można oprócz startegii nagrywania raczej rzeczy typu zdjęcie "riplocka"
albo blokady regionów. z czytaniem zabezpieczeń może byc trudniej..

Pozdrawiam