ASUS A7N8N-E Deluxe + Freezone QC-80 Cu

Autor: MK <mkocia_at_o2.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 12:04:15 MET

Witam

Mam zamiar wymienić trochę podzespołów swojego kompa, ale nie wiem czy to
się uda upchać w obudowie. Chciałbym wymienić na płyta ASUS A7N8N-E Deluxe i
do tego dołożyć wentylator Pentagram Freezone QC-80 Cu. Moje pytanko dotyczy
tego czy można by było zastosować ten wentylator i tą płyte. Obecnie w mojej
obudowie odległość od płyty do zasilacza wynosi ok 1 cm, a ASUS ma soceta
bardzo blisko krawędzi płyty i nie wiem czy zdołam upchać w/w wentylator.

Czy mógłby mi ktoś rozwiać moje wątpliwości.