Re: gateway

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 06:47:48 MET

Wed, 17 Nov 2004 15:29:47 +0100, na pl.comp.pecet, Zbychu napisał(a):

> Witam

ja także

> Kumpel mnie zapytał co myślę o monitorach Gateway, a ja nic nie myślę, bo
> nic o nich nie wiem. Podobno są bardzo tanie (tak twierdził). Co Wy
> Szanowni Grupowicze o nich sądzicie? Co mu doradzić?

Niech dokładnie obejrzy ten monitor. ZTCW Gateway daje tylko znak na
monitorach innych firm - ponoć niekiedy te monitory dają super obraz (było
coś na grupie o Gatewayu na Diamontronie - b. dobry kineskop), ale można
też się naciąć.
Powiedz kumplowi, że może kupić jak obejrzy i porówna z innymi.

--
Pozdrawiam
MadMan