obraz: magnetowid->komputer / kartaDV czy VIVO? pomoc

Autor: winnetou <borntoride_usun_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 18 Nov 2004 - 00:03:33 MET

Witam wszystkich, pisze pierwszy raz na ta grupe, gdyz znajomy potrzebuje
kupic karte do zgrywania obrazu z Magnetowidu , tunera Cyfry+ oraz ew.
analogowej kamery. Nagrany obraz chce pozniej zapisywac na plytach DVD.
Jestem zupelna lama w tej dziedzinie i bardzo prosze o pomoc. Google
przejzalem, nasunal mi sie przede wszystkim jeden wniosek: a mianowicie ,
zebym nie kupowal karty telewizyjnej bo jakosc zgrywanego obrazu jest
mizerna, ale moze sie myle?

Zalezy mi na dobrej jakosci zgrywanego obrazu zarowno z Cyfry jak i
magnetowidu, stad moje pytanie: co konkretnie kupic:
-czy moze specjalistyczna karte do obrobki Video (jesli tak to jaka
konkretnei do tego typu zastosowan)
-moze karte graficzna z funkcja VIVO, jezeli tak to jaka, Jak ma sie jakosc
zgrywanego obrazu (moze jakas sugestia konkretnego modelu) do kartyDV
-moze jednak karta tv, chociaz to pewnie odpada ze wzgledu na jakosc...

Budzet przewidziany to ok. 600-1000zl jednak wiadomo ze zalezy mi zeby bylo
przede wszystkim dobrze, jezeli oczywiscie dobra jakosc da sie osiagnac w
tym przedziale cenowym. Karta powinna byc raczej nowa (kupie na firme) no i
naczytalem sie ze w starszych kartach np. Miro DV10+ nie da sie w kazdym
programei zgrywac filmow pod wIndowsXP w akzdym programie, stad mowimy o
sprzecie raczej nowym
Sprzet na ktorym to bedzie zgrywane toDuron1200, 256ramu, GeForce2MX400, nie
za malo na samo zgrywanie?

prosze pomozcie bo niechcialbym zeby skonczylo sie na tym, ze udam sie do
sklepu i kupie obojetnie jaka karte graficzna z VIVO

pozdrawiam, Andrzej Ruszczynski