Re: Panel LCD....

Autor: Jerry.J <jerryjacobsNO.SPAM_at_NO.SPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 23:04:07 MET

> Poszukuję panela LCD 17-20 cali ale.....
> ..powinien pracować także w trybie pełnoekranowym
> przy rozdzielczości 800x600 (DOS)

DOS - to sprawa karty (i jej driverów). Monitor każdy będzie
(powinien) działać pod DOSem

> zalecana natywna rozdzielczość 1600x1200 pixeli.

Jak 1600x1200 to własciwie tylko 20" lub większy. Nie słyszałem
o mniejszych LCD, któreby miały taką rozdzielczość...

> panel ma pracować jako monitor do maszyny CNC,
> więc nie mówcie mi że powinienem zmienić system operacyjny.
> :)

Jest to może : Heidenhein ? Haasc? albo Okamoto/Fanuc ?
Pytam z ciekawości... ( na tych pracowałem )

> Zależy mi na dobrym skalowaniu pełnoekranowym a nie wyświetlaniu
> znaczka pocztowego na środku ekranu.
> linki mile widziane...

www.mva.pl
www.tomshardware.pl

i to - chyba najlepszy -
sniper10000.republika.pl/JerryJFanClub/JerryJFanClub.html

> Co polecacie....
> ax

EIZO, iiYama - najlepsze, niema lepszych !
Bardzo dobre ::: wyższa seria Sony, NEC
Z tańszych Philips, CTX, Miro

Nie kupuj LG, Belinea, Samsung, Hansol - straszne miernoty
( zreszta zajrzyj tu:

Pozdr.

--
Jerry.J