Panel LCD....

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 22:57:12 MET

Witam :)

Poszukuję panela LCD 17-20 cali ale.....
..powinien pracować także w trybie pełnoekranowym
  przy rozdzielczości 800x600 (DOS)
zalecana natywna rozdzielczość 1600x1200 pixeli.

panel ma pracować jako monitor do maszyny CNC,
więc nie mówcie mi że powinienem zmienić system operacyjny.
:)

Zależy mi na dobrym skalowaniu pełnoekranowym a nie wyświetlaniu
znaczka pocztowego na środku ekranu.
linki mile widziane...

Co polecacie....
ax

PS
Jako stary konserwatysta nawet nie dotykałem panela LCD,
więc jeżeli pytam o coś oczywistego proszę o stosowne uwagi.

PS2
Proszę nie klnąć :)