Re: problemy z dyskiem DiamondMax +9 160GB

Autor: nornik <nornik_usun__at_tlen.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 19:42:09 MET

Hej
Mam taki sam dysk i problem. Wczesniej na plycie ASUS CUSL2-C przez 3 lata
bezproblemowo procowal Maxtor 40 Gb/7200. Zero problemow.
Kilka dni temu zakupilem taki dysk jak twoj i podzielilem go na 4 partycje.
Na 2 partycji postawiony win2k. Zrobiony obraz Ghostem.Nagle pojawiaja sie
znikad pliki o roznej wielkosci od kilku Gb do 40 Gb wlasnie na partycji
systemowej oraz katalogi w nazwie zawierajace dziwaczne znaczki ...
 Juz drugi raz formatuje ta partycje i przywracam obraz Ghostem. Zastanawiam
sie co z tym fantem zrobic ...
Testy spod win98 - okj a pod win2k jeszcze nie robilem.
daj znac jak cosciekawego znajdziesz. Ja odrzucam problem z kontrolerem ..
chociaz, kto wie ..
pozdr
nornik