Re: problemy z dyskiem DiamondMax +9 160GB

Autor: Yoop <yoop-n.o.s.p.a.m-_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 13:10:47 MET

Użytkownik perszing napisał:
> Robiles test na badsektory? Ja na Maxtorze mialem identyczna sytuacje.
> Dysk z czasem gubil pliki i rozwalal caly system. Po formatowaniu przez
> pare dni bylo ok i pozniej znowu to samo, bo sie obszar badsektorow
> powiekszal.

Tak, zapuscilem na noc surface scan, rano byl w polowie pracy, jak wroce
do domu to bede wiedzial czy cos znalazl.
Skoro miales podobna sytuacje to jednak chyba bedzie to usterka dysku.
Mam nadzieje ze soft to wykaze i uda mi sie go wymienic (to jest nowy
dysk), bo inaczej to to nic tylko za szybka postawic jako przestroge na
przyszlosc zeby nie kupowac maxtora :(

pozdrawiam
Yoop