Re: Problemy z pamięcią

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 17:57:06 MET

Dnia Wed, 17 Nov 2004 10:22:45 +0100, mg napisał(a):

> Czy wyniki z programu MemTest oraz zachowanie komputera są wystarczającym
> powodem do reklamacji tej kości ? Dodam , że standartowy test z biosa nie
> wykazuje żadnych uszkodzeń .

Standartowy test biosa to zaden test. Dostatecznym dowodem moze byc
zachowanie komputewra podczas pracy. Sprzedawca zobowiazany jest do
dostarczenia towaru wolnego od wad (chyba ze umaow przewiduje inaczej)
jesli twierdzi, ze pamieci sa sprawne to musi to udowodnic.

> Czy można w jakiś prosty sposób zmiejszyć liczbę błędów ? Próbowałem
> zminiejszyć taktowanie , czyściłem styki zarówno kości pamięci oraz slota
> na płycie głownej - to wszystko nie przyniosło żadnego rezultatu .
>
> Czy istnieje jakiś sposób , żeby Win98 nie korzystał z uszkodzonych
> obszarów pamięci ?

Zapomnij w ogole o czyms takim. Pamieci powinny bys sprawne i kropka - nie
ma sensu kombinowac jak kon pod gore.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]