Problemy z pamięcią

Autor: mg <guszpUSUNTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 10:22:45 MET

Witam
Mam następujący problem . Posiadam kość 256 MB NoName . Test standartowy
programu MemTest wykazuje ok. 300-500 błędów pamięci . Komputer , na
którym zainstalowana jest ta pamięć czasami działa niestabilnie - niektóre
programy się zawieszają , podczas zapisu arkuszy Excela często występują
błędy w plikach .
W związku z tym mam następujące pytania :

Czy wyniki z programu MemTest oraz zachowanie komputera są wystarczającym
powodem do reklamacji tej kości ? Dodam , że standartowy test z biosa nie
wykazuje żadnych uszkodzeń .

Czy można w jakiś prosty sposób zmiejszyć liczbę błędów ? Próbowałem
zminiejszyć taktowanie , czyściłem styki zarówno kości pamięci oraz slota
na płycie głownej - to wszystko nie przyniosło żadnego rezultatu .

Czy istnieje jakiś sposób , żeby Win98 nie korzystał z uszkodzonych
obszarów pamięci ?

Pozdrawiam