Re: Piszczaco - Swiszczacy HDD

Autor: Maksymilian Muller <kontakt_at_max.waw.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 13:34:17 MET

Frycu wrote:
> Problem w tym ze mnie to po 1 wkurwia

Popieram :)

po 2 mam jednak troche danych na
> Hdd i moze byc problem jak mi sie wysypie

Raczej na 99% nie

> Czy ktos ma taki grajacy dysk WD

Ja mam 40GB z takimi objawamy jak ty.Mam drugi tez WD 120 i jest idealnie
cichy, moze dlatego ze nowy :) rok ma dopiero a ta 40-tka to juz dwa lata
sie kreci bez przerwy.
Temat jest ciezki do ruszenia jezeli chodzi o serwis. Naprawde ciezko mi
przez maila uslyszec twoja dokuczliwa wersje swierszczy ale jezeli jest zle
to najlepiej zaraz zaniesc i reklamowac. W sumie nie byles informowany przy
zakupie o dziwnych zachowaniach tego dysku.

Max