Piszczaco - Swiszczacy HDD

Autor: Frycu <tomfr_at_TNIJcad.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 13:20:30 MET

Witam

Mam WD/120/7200

Od jakiegos czasu mam problem tzn mam nadzieje ze to nie skonczy
sie wielkum BUM

Oto opis ... oczywiscie nie jest to zachowanie jakie WD jest
przypisywane.

Dysk chodzi cosc cicho ale co jakis szas //no wlasnie jak to opisac//
zaswierszczy,zapiszczy, zacyka - no nie wiem

Dziek przypominajacy nocno/wieczorne swierszcze ale wyzszy i cichszy
takie swistanie ale delikatne ...

Nie wystepuje to ciagle ale tak okresowo co jakas chwilke
i nie ciezko okreslic czy to przy wlanczanu jakiegos programu
czy w "bezruchu systemu"

Problem w tym ze mnie to po 1 wkurwia po 2 mam jednak troche danych na
Hdd i moze byc problem jak mi sie wysypie

Czy ktos ma taki grajacy dysk WD

PZDR grupe
Frycu