Re: Reczne ustawienie dysku w BIOSie

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Wed 17 Nov 2004 - 12:05:51 MET

> A próbowałeś już utworzyć tam partycję spod Linuksa?
> A, wiem z czym masz problem ;-) - zdejmij tę zworkę z dysku.... ;-))

Myslisz, ze to zworka(i)? Obecnie sa (bo sa dwie na tym dysku) ustawione wg
zalecen na >=32, czyli teoretycznie 40 GB powinien widziec (gdyby plyta byla
nowa). Czyzby calkowite zdjecie zworek (sa 2 obok siebie)

> Nie musisz. Zdejmij zworkę i jeśli system ruszy i normalnie zobaczy
> partycje - to możesz spokojnie pracować. Do zmiany wielkości partycji
> polecam BootIt Next Generation http://www.terabyteunlimited.com,
> obsługuje NTFS, ext2/3, ReiserFS, tylko go nie instaluj na hdd z uwagi
> na obecność loadera Linuksa.
> --
Czy mowisz o calkowitym usunieciu zworek (sa ustawione jak napisalem wyzej)?
Linuxa jeszcze wogole nie mam, wiec i LILO nie ma. A jakbym chcial
instalowac Linuxa, to gdzie zainstalowac program o krorym wspomniales? Wtedy
wogole programu nie instalowac, czy poprostu wybrac jakis inny dysk?