Re: Microstar KT880 Delta FSR - opinie

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 22:31:35 MET

> Microstar KT880 Delta FSR
> czy
> Gigabyte GA-7VT880L Via KT880
>
> uprzejmie prosze o opinie uzytkownikow.
mam Gigabayta jest super, bardzo stabilny jak na razie, kolega ze sklepu
miał obie na stanie i polecił mi tą drugą bo MSI u niego było kilka zwrotów
i nie wie czy seria taka czy przypadek, w każdym razie za jego namową
wziołem Gigabyta. Mam od niedawna, a nie mam czasu jej dobrze popróbować na
okoliczność overlokingu itp. Sam zreszta nie podkręcam z regóły to problem
mam z głowy. Niestety jeden mankament to fakt że jak chba większość
produktów tej firmy temp procka podaje zawyżoną strasznie o jakieś pewnie 10
stopni, inny soft nie ten od płyty podaje mniejszą temperaturkę, natomiast
Ci co podkręcali na tej płycie to temperatura procka się po podkręceniu nie
zmieniła:) to jest ten ból. Jutro składam drugiego kompa i biorę taką samą,
bo dla mnie wypróbowana
pozdrówka