Reczne ustawienie dysku w BIOSie

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 21:40:36 MET

Witam
Ma dysk 40 GB Samsung i dosc stara plyte glowna: Prokomp B683 i440BX.
Kiedys pisalem na grupie o mozliwosci aktualisacji BIOSu celem wykrycia
dysku 40 GB. Jednak po wizycie na stronie producenta (jakis tajwanski)
okazalo sie, ze mam ostatnia wersje BIOSu (B683/B680 2MB BIOS Ver: 2.6) i
nie ma nic nowszego. Wiec opcja aktualizacji odpada.
Zatem prosze Was o pomoc w recznym ustawieniu dysku. Oto jego dane:
Dysk SAMSUNG 40GB

Info z naklejki na dysku:
LBA 78.242.976 40.068 Vango
S/N: 0508J1FW844612 Vango
LABEL ID: LWB01LYU
SV0401H Rev: A

Reszta na nalepce to ustawienia zworek i chinskie krzaczki :-)
Moje pytanie do Was: Jak powyzsze dane wpisac to tabelki w BIOSie, tzn co
jest czym?
Oto wyglad tabelki BIOSu:

HARD DISKS | TYPE* SIZE CYLS* HEAD* PRECOMP* LANDZ* SECTOR* MODE*

* - oznacza kolumny mozliwe do wpisania ustawien. W tej chwili dysk jest na
AUTO
Jedyne co wiem, to ze opcje MODE trzeba ustawic na LBA, a TYPE na USER. Ale
jak dopasowac reszte?
Prosze Was o pomoc. Z gory dzieki
Pozdrawiam :-)
Paweł