Re: Jaka drukarka do 300-400 zl

Autor: perszing <marcin-kowalik_at_wp.pl>
Data: Tue 16 Nov 2004 - 13:07:24 MET

Piotr Wydymus napisał(a):

> Ja również.

A ja nie.

> Osobiście polecam cokolwiek z HP. Jesli nie zamierzasz drukować
> książek to wystarczy. Głowica w kartridżu i cała masa zamienników.

Taaa i zaraz jak sie skonczy gwarancja to drukarka zaczyna wciagac po
kilka kartek papieru naraz i trzeba wkladac ksazda kartke osobno albo
stac i pilnowac zeby nie zjadla za duzo. Ja za takie cos podziekuje.

Moj 7 letni canon takich problemow nie ma.

> Przede wszystkim nei kupować niczego co nie ma głowicy zintegrowanej z
> zasobnikiem. Oszczędność czysto iluzoryczna.

Canon ma najnizsze koszty druku.

--
p.
MS Windows 2003....najtaniej....ZAPRASZAM