Re: [LCD] LG L1730P a SAMSUNG 710T

Autor: Paulie <pablonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:05:03 MET

Mon, 15 Nov 2004 16:16:31 +0100, na pl.comp.pecet, ellukes napisał(a):

> Witam,
>
> Jesli sa uzytkownicy ktoregos z monitorow to bardzo prosze o obiektywna
> opinie. Cena obu modeli jest praktycznie ta sama. Zdaje sobie sprawe, ze
> najlepiej byloby pojsc gdzies do sklepu i dokladnie obwachac te
> monitory, jednak nie mam takiej mozliwosci.
>
> dziekuje i pozdrawiam,
> lukes

Jak będziesz miał takie same opinie o obu monitorkach
to bierz raczej LG bo dają od niedawna miesięczną
gwarancję, że wymienią wyświetlacz jeśli umrze
Ci choć jeden- nawet nie piksel, ale subpiksel
(chociaż sprawdź najpierw czy może Samsung
nie zrobił tego samego).
Ja sam brałbym tego LGika gdybym jak zwykle tuż
przed zakupem nie musiał znowu kasą czegoś innego
łatać (jakiś czas temu założyłem nawet chyba identyczny
wątek na tej grupie, bo też miałem ten dylemat).

PS- jeśli oczywiście chcesz się w ogóle 'pakować
w dziadostwo'; bo nie brakuje opinii, że LG... to Szajsung :-)
a monitory to tylko Eizo, Sony, Iiyama i jeszcze może jakiś
jeden; być może to prawda, nie wiem...

pozdro