Re: Problem z klawiaturą.

Autor: ard <ardjeden_at_tlen.pl_jeden=1>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 23:05:13 MET

Dnia 2004-11-15 20:55, Użytkownik marcel119 napisał:
> Jestem zdesperowany i nie wiem co robić, znalazłem waszą stronę
Mogę prosić o adres? Nie wiedziałem że mamy jakąś stronę. A właściwie
jacy "my"?

> Sprawa dotyczy nie lap topa lecz stacjonarnego PC
To jest dobre.

> systemu i prosi o klawisz F1 tzn. (F1 resume)
Och, a czytać umie? Co dalej jest napisane? Bios informuje o jakimś
błędzie i dlatego wstrzymuje rozruch kompa. Przeczytaj co pisze do
Ciebie BIOS.

> Klawiaturę sprawdzałem na innym kompie i niema tego buga
Jak to fajnie jest pisać slangiem. A jak fajnie jest wiedzieć co to znaczy!

> Moja płytka gł to msi kt3 ultra procek atlon xp 2500+ bios był aktualizowany
I pewnie od tego momentu są te komunikaty.

> Czy to się ustawia gdzieś w biosie?????
Wyłącz smart, tak na początek, jeśli pada Ci dysk to komunikat zniknie.
Wtedy powinieneś się zacząć martwić.

> Co ma robić???
> Przepraszam że umieściłem ten temat na waszym forum ale zrozumcie mnie...
Mam wrażenie, że list poszedł nie tam gdzie chciałeś. Tak gwoli
ścisłości tu nie forum. Forum to jakiś nowoczesny wynalazek, my jesteśmy
staroświeccy.

> Będę wdzięczny za pomoc
Jak już będziesz wiedział co Ci padło, napisz. Wtedy pomożemy.

> Z góry dziękuje
Nie ma za co.

pozdrawiam
        ArD