Re: 4 ups-y szeregowo

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 22:28:25 MET

no-spam wrote:

> Witam. Szef nie chce dac kasy na pozadnego upsa zabezpieczajcego cala siec,
> a mnie juz mecza problemy ze skokami napiecia. Siedzialem wiec i myslalem,
> myslalem i siedzialem i wydumalem cos takiego. Gdybym szeregowo podlaczyl
> jeden za drugim upsy co bym uzyskal??

http://www.eta.com.pl/

to jest adres producenta UPS-ow z Poznania; jezeli chodzi tylko o
przeciwdzialanie skokom napiecia, to napisz moze maila albo zadzwon
do nich; AFAIK jest tam dzial konstukcyjny, ktory moze bedzie w
stanie wyprodukowac Ci urzadzenie do przeciwdzialania skokom napiecia;
albo moze juz cos podobnego robili i bedize tylko kwestia zlozenia;

adas;