Karta pcmcia zawiesza Windows XP

Autor: Sailor <sailor-at-aluzja.net>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 22:29:24 MET

Witam serdecznie.

Udział biorą:
Komputer Toshiba S1410-902 (laptop).
System operacyjny Windows XP en, SP2, wszelkie najnowsze updaty przez
Windows Update.
Karta PCMCIA St Lab USB 2.0 Cardbus (karta z dwoma gniazdami USB 2.0).

Opis problemu:
Wkładam kartę PCMCIA do slotu, uruchamiam kompa - system się zawiesza.
Zatrzymuje się zaraz po ukazaniu napisu Windows XP przy starcie (pasek
postępu się nie przesuwa).

Jeśli w Device Manager usunę wszystkie "PCMCIA adapters" system
startuje. Jednak po chwili, system znów zawiesza swoje działanie. Jak
mniemam jest to w chwili, gdy system wykryje porty PC i instaluje
"PCMCIA adapters".

Zainstalowałem sterowniki z CD-ROMU dostarczanego z PCMCIA,
zaktualizowałem BIOS kompa, nadal bez rezultatu.

Co może być przyczyną? Gdzie szukać rozwiązania?

Pozdrawiam.

--
Sailor