Re: [LCD] LG L1730P a SAMSUNG 710T

Autor: Sławek K. <slawek55_at_go2.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 21:05:45 MET

Dnia Mon, 15 Nov 2004 16:16:31 +0100, ellukes napisał(a):

> Witam,
>
> Jesli sa uzytkownicy ktoregos z monitorow to bardzo prosze o obiektywna
> opinie. Cena obu modeli jest praktycznie ta sama. Zdaje sobie sprawe, ze
> najlepiej byloby pojsc gdzies do sklepu i dokladnie obwachac te
> monitory, jednak nie mam takiej mozliwosci.

-mimo długiego wpatrywania się w oba odbiorniki trudno było rozstrzygnąć na
korzyść któregoś z tych modeli.... pomagałem przy zakupie
koledze..rozważaliśmy zakup któregoś z nich lub też belinki 101751B...i
właśnie owa beline'a została zakupiona...choć ja optowałem za 710T (lecz to
tylko w oparciu o subiektywne moje odczucia). kolega postawił na LCD od
maxdaty... a przeważyły (chyba) koszty..ową beline'ę zakupił za
1575zł..podczas gdy ceny Samsunga oscylowały w okolicach 1700, a LG 1800zł.
Jedno muszę przyznać...jakość kolorków na matrycach TN jest już więcej niż
zadawalająca (oczywiście do zwykłych domowych zastosowań).... matryca MVA
beliny też jak do domowych zastosowań jest "świetna".. powtórzę jeszcze raz
- trudny wybór...mnie "ujął" szajsung...gdybym tylko miał taką kasę...