Re: 4 ups-y szeregowo

Autor: Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.WYWAL-TO.net.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 20:37:25 MET

On Mon, 15 Nov 2004 14:51:09 +0100, "./nikT"
<jaworski@obywatel.pl.(no-spam)> wrote:

> Witam. Szef nie chce dac kasy na pozadnego upsa zabezpieczajcego cala siec,
> a mnie juz mecza problemy ze skokami napiecia. Siedzialem wiec i myslalem,

Odłącz mu UPSa i poczekaj na zanik napięcia ;-). Po kilku takich
zanikach szybko zmieni zdanie. A jeszcze szybciej zdanie zmieni, jak
firma poniesie wymierne straty z powodu nagłego wyłączenia prądu (pani
Zosi nie zapisze się Ważny arkusz Excel'a, padnie serwer produkcyjny i
ponowne jego podniesienie zajmie nieco czasu, ulegną uszkodzeniu
istotne dla działania firmy dane i/lub sprzęt itp.).
Niestety, to jest jak w tym wierszu:
"[...] Polak mądr po szkodzie;
lecz jeśli prawda i z tego nas zbodzie,
nową przypowieść Polak sobie kupi,
że i przed szkodą, i po szkodzie głupi [...]".

--
Pozdrawiam
  Bartek