Re: [LCD] LG L1730P a SAMSUNG 710T

Autor: Tomek <loli_pop_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 17:45:18 MET

> Witam,
>
> Jesli sa uzytkownicy ktoregos z monitorow to bardzo prosze o obiektywna
> opinie. Cena obu modeli jest praktycznie ta sama. Zdaje sobie sprawe, ze
> najlepiej byloby pojsc gdzies do sklepu i dokladnie obwachac te monitory,
> jednak nie mam takiej mozliwosci.
>
> dziekuje i pozdrawiam,
> lukes

Jezeli jestes z Wawy, to w media markt zrobili promocje, mozna kupic 1730S
za 1333 zl. Ja taki posiadam od niedawna i jestem bardzo zadowolony ->
parametry z jakimi moze pracowac monitor i tak nie sa wykorzystywane na
maxa. Natomiast do samsunga mam
uraz -> piszczacy i migajacy CRT i LCD 172V (z dwoma
martwymi pixelami i zla jakoscia obrazu) - do wymiany na dzisiejszy.