Re: Sprostowanie

Autor: Paweł <brop_at_wp.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 16:12:33 MET

> Ale na zdrowy rozsadek...coz ma zrobic biedny czytnik
> skoro , zeby cos odczytac z nosnika musi wykryc poczatek sciezki, a
> sciezki
> nie ma? Mieli...

Niby masz racje, ale moj kiedys chwile sie pokrecil, a potem zatrzymal -
teraz tego nie robi. Czyste wkladam tam nie przypadkiem, lecz celem
sprawdzenia co na plytce jest. Nie zawsze wiem, ze ona jest czysta. Moj
zwykly CD-ROM na drugim kompie po wlozeniu takiej plytki sie po chwili
zatrzymuje i jest ok. Nie wiem co to moze byc, moze wina systemu. Bede i tak
niedlugo formatowal. Moze wtedy bedzie ok.
Paweł