Re: Sprostowanie

Autor: dysmorfofob <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 15:41:38 MET

> Mam w zwyczaju sprawdzac plyty wkladajac je do DVD. Czasem plytki mam nie
> podpisane i jesli wlozona plyta jest czysta to DVD strasznie mieli i
blokuje
> system. Przeciez powinien zatrzymac sie po wlozeniu plytki. O to mi
wlasnie
> chodzi, ze sie nie zatrzymuje

U mnie tak bylo od zawsze w kilku czytnikach, ktore mialem i jednym dvd
(teraz mam drugi ale jeszcze nie mialem okzji wcisnac do niego przez pomylke
czystego nosnika). Ale na zdrowy rozsadek...coz ma zrobic biedny czytnik
skoro , zeby cos odczytac z nosnika musi wykryc poczatek sciezki, a sciezki
nie ma? Mieli...

::-:: fobiusz ::-::