Re: "skaza" na matrycy panelu LCD

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 15:12:18 MET

BQB wrote:

> W przypadku gdy kupywal na odleglosc, to towar moze zwrocic w ciagu
> chyba 10 dni - nie pamietam dokladnie, nie podajac przyczyny, czyli, ze
> zwracasz "bo tak". Odnosnie reklamacji, to jest to zalezne tylko od
> firmy, ale, firma moze przyjac (radze wyslac za potwierdzeniem odbioru)
> tylko trzeba zadzwonic i sie spytac czy na swoj, czy na ich koszt. Firma
> ta w ciagu miesiaca czasu ma poinformowac Cie o tym, czy uwzglednia
> reklamacje, czy nie. Jak nie poinformuja, to znaczy, ze uznaja
> reklamacje, a i przed wysylka spisz nr seryjny z monitora (najlepiej na
> [...]

niestety wspomniany zwrot przy sprzedazy na odleglosc w tym przypadku
nie wchodzi w gre. gdyby sprawa dotyczyla zwyklych "badpixeli" byloby
prosto - starczy policzyc, ew. uwzglednic czy dodatkowo mieszcza sie w
klastrze (norma iso) lub w strefie centralnej/zewnetrznej monitora (jest
to uwzglednione np. w gwarancji gatewaya NIE opierajacej sie na iso).
poniewaz jedanak "defekt" jest nietypowy stad moje pytanie. nie wiem po
prostu jak tego typu przypadki sa traktowane w praktyce przez
sprzedawcow/dystrybutorow..

pozdrawiam