Re: "skaza" na matrycy panelu LCD

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:52:10 MET
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <4198b43d@news.home.net.pl>

"lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> wrote in message
news:cna764$g2g$1@news.onet.pl...

[ciach] - cos zle z monitorem

> i tu male pytanko - poniewaz znajomy rozwaza mozliwosc zlozenia
> reklamacji z tytuly gwarancji lub ew. niezgodnosci towaru
> konsumpcyjnego z umowa (szczegolnie ze sprzedawca wyraznie zapewnial
> ze matryca zadnych mankamentow NIE posiada). jedanak poniewaz sprzet
> nie byl kupowany w miejscu zamieszkania i ew. realizacja reklamacji
> wiaze sie z pewnymi kosztami - chcialem sie dowiedzec czy moze ktos z
> grupowiczow zetknal sie w praktyce z podobna sytuacja, zglaszal do
> reklamacji podobna wade?

W przypadku gdy kupywal na odleglosc, to towar moze zwrocic w ciagu
chyba 10 dni - nie pamietam dokladnie, nie podajac przyczyny, czyli, ze
zwracasz "bo tak". Odnosnie reklamacji, to jest to zalezne tylko od
firmy, ale, firma moze przyjac (radze wyslac za potwierdzeniem odbioru)
tylko trzeba zadzwonic i sie spytac czy na swoj, czy na ich koszt. Firma
ta w ciagu miesiaca czasu ma poinformowac Cie o tym, czy uwzglednia
reklamacje, czy nie. Jak nie poinformuja, to znaczy, ze uznaja
reklamacje, a i przed wysylka spisz nr seryjny z monitora (najlepiej na
dokumencie przewozowym kuriera), bo pozniej przysla Ci jeszcze inny i
napisza jako "naprawiony" a nie nowy. Nowy - nowa gwarancja, stary -
stara wydluzona o czas pobytu w serwisie. Czas naprawy gwarancyjnej -
jesli nie napisali tego w gwarancji, to nie jest okreslony, czyli np 2
lata.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!! 
Received on Mon Nov 15 14:55:28 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 15 Nov 2004 - 15:51:30 MET