Re: Epox EP-8KHAL co w to mo?na zamontowac maksymalnie?

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:24:04 MET

Niejaki Anka w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Witam.
>
> Stanęłam przed problemem zakupu nowej płyty głównej, lub reanimacji starszej.
>
> Mam pytanie odnośnie rozwoju starszej płytki.
>
> Epox-8KHAL, VIA KT266A - obecnie z duronem 1GH.
>
> Jakiego procka (semprona?) mozna włożyć maksymalnie w tą płytę?
A co, strona Epoksa umarła?
http://www.epox.com.tw/eng/products_content.php?ps=85

O sempronie możesz zapomnieć, ta płytka jest na KT266A i nie obsługuje
procków z magistralą 333MHz. Wg tej stronki maksymalnie co włożysz do
niej to 1800+ (pewnie tylko palmino).

> Jaką pamieć DDR mogę dokupić? Czy nowe szybkie pamięci pójdą na tej płycie?
> Rekomendowane sa podobno 100MHz. 400MHz smigną na tej płytce?
Bez problemu.

> Ostatnie: Czy płyta obsłuzy dysk 160 Seagate barracuda ATA100?
Nie powinno być problemu. Dużo starsze konstrukcje radziły sobie z
dyskami 160GB

> Prosze o rady.
> Pozdrawiam
> Anka
Pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)