Re: odpowiednik TVTool na ATI?

Autor: Chris <actchris_at_aster.pl>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 14:23:59 MET

Internauta Janusz (jb23@alpha.net.pl.nospam.pl) w wiadomosci
news:15v3pab2to49t.1akj88vx9xady.dlg@40tude.net nabazgral(a):

> Standardowe sterowniki jakos nie bardzo chca uruchomic oba wyjscia na
> raz:( ALbo jedno albo drugie - i to decyzja co uruchomic zapada przy
> starcie systemu (w zaleznosci co podlaczone) :(

Jaki masz monitor ?? jak LCD to tak jest. Tzn. odpala ci sie na czerno i
dopiero jak winda wstanie to jest obraz.
A jak masz zwykly monitor to cos namieszales bo musi to dzialac :)

--
"Dwie rzeczy sa nieskonczone: wszechswiat i ludzka glupota.
I nie jestem pewien, co do wszechswiata." - Albert Einstein.