Re: Pamiec karty 16 a 32 MB

Autor: Roman SÄ…siada <nie.lubie.spamu_at_i.hate.spam>
Data: Mon 15 Nov 2004 - 09:10:10 MET

tramal wrote:
> Czyli - jak rozumiem - jesli nie mam problemu z liczba koloru (65
> 000), to wieksza pamiec nic mi nie da

Dokładnie tak.

> Win XP. Instalacja stosunkowo nowa. Matroxa zamontowalem po padnieciu
> - radka i dopiero sie pojawily te drobne wady (np. zaczernione okienko
> z OK, Nastepny, itp.).

Nie chcę się doktoryzować niepotrzebnie na odległość, ale proponowałbym
zrobić instalację "na czysto" - może coś ze starych sterowników zostało
? Żeby niepotrzebnie systemu nie wywalać to zrobić image ghostem,
instalnąć nowy, jak pomoże to OK, a jak dalej to samo to przywracamy
stary system z image i szukamy dalej...

--
Roman SÄ…siada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl