Re: Asus P3B-F i Celek 566

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 23:15:53 MET

Troche od tylu do przodu, ale jednak...

> Chyba o tą co pisałem, czyli J3. Ale ona jak widać nie działa,
> albo jednak to nie ta zworka.

Nie wiem jak to mozliwe, bo nie widze, ani przerwanych sciezek, ani nic,
ale ona jwest chyba walnieta (przejsciowka).

Na co nie ustawie (Single Processor/Dual/Coppermine) to Celek 500 i tak i
tak startuje co jest oczywiscie kompletna bzdura.
To nie moze przeciez zalezec od ustawienia innych zworek.

Moge jeszcze sprobowac na innej plycie...

Ale chyba wymienie ja i zobaczymy.

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055