Re: Dziwne zwiechy kompa

Autor: <sebakedWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 23:13:53 MET

Witam Szanownych grupowiczów ponownie!

Jakis czas temu poruszalem moj problem ale nikt nie doradzil...no trudno.
Dwa dni temu sflashowalem bios do najnowszego dostepnego do mojej plyty ale
problem nie ustapil...wiec moj typ padl na zasilacz jednak...kupilem MODECOMa
350GFT i jak na razie jestem z niego zadowolony bo chodzi cichutko no i
stabilnie trzyma napiecia.
Do dzis wszystko dzialalo bardzo dobrze i bylem szczeslkiwy ale do dzis bo
problem znow zaczal sie powtarzac.Komp postal pol dnia wylaczony i teraz po
wlaczeniu podzialal jakies 10 minut i sie zresratowal do takiego stanu ze
czarny ekran i niby wszystko dziala ale nie wstaje.
Po ponownym resecie wstal i pewnie teraz bedzie chodzil juz dobrze dopoki znow
nie wylacze go na dluzej.
A i jeszcze jedno zanim wymienilem zasilacz raz wyskoczyl mi w winXP taki
granatowy ekran z bialymi napisami ktore informowaly ze cos tam jest kopiowane
na dysk i komputer sie wylaczy aby sie nie uszkodzil...reszty nie zdazylem
przeczytac.
Myslalem ze wraz z nowym zasilaczem problemy znikna ale jednak...nie:(

Macie jakies pomysly co jest nie tak??
Pamiecie testowalem memtestem przez jakies 8 godzin i 0 errors bylo.
Proc temperature ma dobra bo okolo 40stopni...no i dziwne to ze po tym resracie
potem juz dziala dobrze.

Z gory dziekuje za rady.
Pozdrawiam