Re: media (s?)markt

Autor: Big Jack <uYlZnDvAlLcX.spamtrap_at_olel.fdfyez.dalxecla.aw>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 22:41:27 MET

W wiadomości: news:cn0pfi$mfg$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *MissDareDevil* napisał(a):

> chce kupic monitor, nie ma go nigdzie poza media marktem, ktos mial
> doswiadczenia w kupowaniu tam lcd'kow? jest realna szansa sprawdzic
> go na miejscu na okolicznosc martwych pixeli a potem jak sie ujawnia
> w domu wymiany? czy moze lepiej sobie darowac media markty? i co z
> tym nowym sklepem a'la mm, w arkadii - saturnem? czekam na opinie,

Pewnie to wszystko zależy od lokalnych warunków, ale ja MM w Gdańsku
kupiłem CRT Sony. Po trzech dniach nie spodobał mi się, spakowałem go,
zwiozłem nazad do MM argumentując że nie spełnia moich oczekiwań. Gość
bez zbędnych pytań sprawdził tylko czy nie podłożyłem Rubina, wypisał
kwit z którym przyszarżowałem i porwałem LCD ze stosu, do kasy,
dopłaciłem różnice i mam teraz LCD. Szczęśliwie trafiłem bez pudła.
Big Jack

--
     //////
    ( o  o)     GG: 660675