Re: Monitory LCD od LG i samsunga

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 23:48:56 MET

> ja polecam samsunga 172x - ladny , kolorki super , w grach sprawdza sie
> dobrze ( counter strike , nfsu itp. )

Przecież przedmówca napisał że potrzebuje monitora do zastosowań zawodowych
związanych z grafiką! Jak on niby ma się pozbyć na przykład cholernej
różowej dominanty z tego monitora? Tu nie chodzi o "kolorki super" a o
narzedzie pracy na którym ten człowiek być może zarabia na chleb. Jak widzę
takie opinie jak Twoja to mi się bebechy przewracają.

--
Tomasz Jurgielewicz
Pełna oferta NEC, Eizo, Iiyama