Re: Czym zastapic XERO...?

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJgazeta.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 21:56:22 MET

Dnia Sun, 14 Nov 2004 18:51:53 +0100, Piotr napisał(a):

> ale chodzi mi o skaner do ktorego istnieje takie oprogramowanie ktore
> powala na bezposrednie (lub prawie)wyslanie skanu do mojej drukarki
> HP1010 .Bo tylko wtedy jest mozliwosc szybkiego wydruku zeskanowanej
> strony. Wyobraz sobie ile czasu zajelo by zeskanowanie i wydrukowanie
> ksiazki o 100 kartkach na "zwyklym" skanerze z typowym oprogramowaniem.
> rylenWytnijto@man.pl

HP5550 o ile pamietam z podajnikiem. W sofcie jest chyba opcja wydruku ze
skanu od reki
Poza tym to najbardziej kretynski soft jaki widzialem. Zeby zainstalowac
sterowniki trzeba zainstalowac ponad 100MB jakiegos smiecia do zarzadzania
wydrukami itp. Szalenstwo w wykonaniu HP. POdajnik jak kazdy podajnik HP
(od pewengo czasu) po pewenym przebiegu potrafi wciagac po 2 kartki itp.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, AMD (FJQ4C)XP-M 2400XP@3200, Live!]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]