Re: Czym zastapic XERO...?

Autor: Piotr <andersen_at_man.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 18:51:53 MET

Użytkownik "Gupik" <gupik@NOSPAMpiasta.pl> napisał w wiadomości
news:cn7v50$oll$1@inews.gazeta.pl...

> Kup jakiść niedrogi skaner np. jeśli nowy to Canon za 250-300 zł, lub
> jakiść urzywany w dobrym stanie, i hulaj dusza

ale chodzi mi o skaner do ktorego istnieje takie oprogramowanie ktore
powala na bezposrednie (lub prawie)wyslanie skanu do mojej drukarki
HP1010 .Bo tylko wtedy jest mozliwosc szybkiego wydruku zeskanowanej
strony. Wyobraz sobie ile czasu zajelo by zeskanowanie i wydrukowanie
ksiazki o 100 kartkach na "zwyklym" skanerze z typowym oprogramowaniem.
rylenWytnijto@man.pl