Re: Ila za zlozenie komputera.????

Autor: w <gurgur_at_zlernyobk.pbz>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 21:00:30 MET

lev@k napisał(a):

> raczej nie tyle skoncza co stana sie bardziej elitarne. tak jak w
> bogatszych krajach gdzie firmowe "gotowce" sa dla ludu - a osoby ktore
> nie zadowalaja sie "masowka" skladaja sobie we wlasnym zakresie. nie ze
> wzgledow finansowych jak obecnie w polsce - tylko zeby miec dokladnie to
> czego *my* potrzebujemy, a nie co producentowi zestawu wyszlo
> najoplacalniej..

nie twierdze że "składaki" sa czymś gorszym,wręcz przeciwnie,są
tańsze,wydajniejsze,dostosowane do potrzeb.Przecież formy "produkujące"
komputery robią to samo tylko ze mają pewne certyfikaty i wsadzają do
kompów często najgorsze badziewie żeby opchnąć zwykłemu użytkownikowi.
Polska jest specyficznym rynkiem,na początku lat 90 królowal Optimus bo
kiedyś nie było czegoś takie jak "składanie" kompa,kiedyś gadałem z
kumplem w 1994 i powiedziałem ze brat zamierza kupić sobie "składaka" a
on "no ja też mam Vigry 3"