Re: Gdzie dostac krotka tasme ATA?

Autor: Tomek Głuch <adres_at_w.stopce>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:16:45 MET

Był nie, 14. listopad 2004 17:54 gdy Tomek Jarzynka
<tomee@zmien-TLEN-na-KADU.tlen.net> napisał(a):

> Hej, zepsula mi sie tasma w przejsciowce USB do napedow
> IDE. W tej chwili mam tam zwyczajna, komputerowa, ale jest
> o jakies pol metra za dluga. Czy ktos wie, gdzie mozna
> dostac albo zamowic tasme UltraATA ktora bedzie miala np.
> 10cm dlugosci?

Najłatwiej samemu zrobić, przy odrobinie wprawy nie jest to trudne.
Możesz albo przerobić zwykłą długą taśmę (rozmontować i ściągnąć z
jednej strony wtyk i założyć go bliżej a następnie scisnąć w imadle).
Jak nie uda Ci się sciągnąć wtyku bez jego uszkodzenia to w większości
sklepów elektronicznych można takie kupić.

--
Z pozdrowieniami, Tomek Głuch [ Linux Registered User #280206 ]
           [ tomek@SPAM-FEEwieliczka.int.pl ]