Gdzie dostac krotka tasme ATA?

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_zmien-TLEN-na-KADU.tlen.net>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 17:54:11 MET

Hej, zepsula mi sie tasma w przejsciowce USB do napedow
IDE. W tej chwili mam tam zwyczajna, komputerowa, ale jest
o jakies pol metra za dluga. Czy ktos wie, gdzie mozna
dostac albo zamowic tasme UltraATA ktora bedzie miala np.
10cm dlugosci?

TIA

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"Krótko mówiąc, bardzo mało ludzi umie myśleć, ale jakiś pogląd chce mieć