Re: ocena zestawu - help

Autor: nomysz <szymont_at_tlen_usun_.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 19:06:57 MET

Ictus wrote:
> wymyslilem sobie taki zestaw:
> plyta: gigabyte 7vt600prz
> procek: athlon 2200
> dysk: cos 80gb 7200 8mb
> pamiec: 256 pc400 elixir

Za malo "rama". Jak chcesz cos z fotkami robic to dorzuc drugie tyle,
ino nie wiem kosztem czego :/ Moze procesora ?

> 2. jak bardzo odczuwa sie bufor 8mb w dyskach i jakie korzysci/wady daje
> SATA i co wybrac(ceny takie same)???

Wg mnie odczuwa sie nie wiele. Chyba, przetestujesz dwa dyski to
wizualnie odczujesz roznice na wykresie. Ale to tylko moje zdanie. Co do
Sata - jedyna zaleta to fajniejsze kabelki.

> 3. czy dorzucic 30-40zl i kupic pamiec np twinmos czy kingston czy nie ma za
> duzej roznicy

Nie ma.

> 4. no i najwazniejsze jaka karte graf wybrac??? tak do 200... tutaj juz
> jestem kompletnie zielony.

Ja tam bym wybieral jakies Ati. Konkretow nie znam, bo nie znam cennikow ;]

Pozdrawiam