ocena zestawu - help

Autor: Ictus <ictusNOSPAM_at_op.pl>
Data: Sun 14 Nov 2004 - 17:55:05 MET

wymyslilem sobie taki zestaw:
plyta: gigabyte 7vt600prz
procek: athlon 2200
dysk: cos 80gb 7200 8mb
pamiec: 256 pc400 elixir
grafika: radeon 9200 64bit 128

i do tego mam pare pytan:
1. czy lepiej zapodac athlona 2200(1.8) czy sempraona2400 (1.6)???
2. jak bardzo odczuwa sie bufor 8mb w dyskach i jakie korzysci/wady daje
SATA i co wybrac(ceny takie same)???
3. czy dorzucic 30-40zl i kupic pamiec np twinmos czy kingston czy nie ma za
duzej roznicy
4. no i najwazniejsze jaka karte graf wybrac??? tak do 200... tutaj juz
jestem kompletnie zielony
5. jak duza jest rola coolera na procka??? no i co zapodac niedrogiego

komp z zalozenia mial mnie wyniesc 1100zl juz troche to przekroczylem i nie
chce raczej dale. przesiadam sie z super starego rzecha na celeronie 333
wiec i tak bedzie to dla mnie rakieta, ale chcialem zasiegnac rady. komp
glownie sluzyc mi bedzie do obrobki zdjec w PS i od czasu do czasu jakies
gierki (ale nie takie super nowosci)
prosze o porade co byscie zmienili w tym zestawie i czy tak na prawde warto
doplacac:-)
z gory dzieki

Illegal Ictus